Voor donderdagavond 5 november 2020 stond de film ‘The Florida Project’ gepland om vertoond te worden in de Stiftsschool.
Waar we al bang voor waren is gebeurd. De maatregelen in verband met het bestrijden van het coronavirus zijn verscherpt en de bioscopen moeten sluiten.
Nu zijn wij als Stiftsschool geen bioscoop, maar het is toch beter om de filmavond van donderdag 5 november niet door te laten gaan.
Dit vinden wij uiteraard heel jammer. Hopelijk is de situatie op donderdag 10 december 2020 zodanig verbeterd dat de film ‘Denial’ dan wel vertoond kan worden.
Kijk voor het doorgaan van alle activiteiten van de Stiftsgemeente voor de zekerheid altijd eerst even op de site www.stiftsgemeente.nl
Natuurlijk hopen wij op uw begrip en zien u graag op de volgende filmavonden in de Stiftsschool.