Monumentendag 2019 – INSCHRIJVING GEOPEND!

SCHRIJF JE NU IN VIA: Inschrijven monumentendag 2019

Op zaterdag 14 september 2019 is het Nationale Monumentendag. De landelijke organisatie heeft dit jaar het thema ‘Plekken van plezier’ gekozen. In samenwerking met andere monumenten in de regio gaat ook het Stift Weerselo er weer een prachtige dag van maken!

Naast openstelling van de eeuwenoude monumenten zoals de Stiftskerk, Stiftsschool en de Smederij, is er wederom een Provençaalse markt gepland. Met tal van activiteiten voor iedereen, een markt met
diverse producten, diensten en unieke samenwerkingsverbanden verwachten we meer bezoekers dan ooit.

U mag in deze reeds bekende Provençaalse markt, zeker niet ontbreken.
Ook dit jaar verhuren we ca. 50 stands met een lengte van 4 meter en 1 meter breed, met overkapping.

Hieronder vindt u alle informatie:

Waar: Het Stift Weerselo (www.stiftsgemeente.nl)

Wanneer: Zaterdag 14 september 2019

Hoe laat: 08:00 – 10:00 uur Opbouwen
10:00 – 16:00 uur Markt
16:00 – 17:00 uur Opruimen

Inclusief: Restaurant de Stiftsschuur verzorgt voor u gedurende de dag 2×2 koppen koffie, 1x krentenwegge en een kop soep met pistolet ham of kaas, voor 1 persoon per kraam.
Parkeerplaats dicht bij markt (1 auto + aanhanger)

Exclusief: Gebruik van stroom (toeslag 5 euro), stroomhaspels (huur 5 euro)

Kosten: 40,00 euro (5,00 euro per persoon voor extra koffie en lunch)

Inschrijven: – Of u meldt zich aan via monumentendag@stiftsgemeente.nl
– Vervolgens kunt u een keuze maken op welke plek u wilt staan, door het nummer van
de stand door te geven. De organisatie probeert hier rekening mee te houden, maar behoudt het recht de indeling te wijzigen. Ons doel is een aantrekkelijke indeling van de gehele markt.
– Na inschrijving ontvangt u een bevestiging van deelname aan de dag.

– Inschrijven kan via: https://www.stiftsgemeente.nl/inschrijving-monumentendag-2019/