In verband met het heersende coronavirus zullen er voorlopig géén diensten gehouden worden in de Stiftskerk. Het is jammer dat dit besluit genomen moest worden, maar ook wij als Protestantse Stiftsgemeente moeten meewerken om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Zoals bekend zijn ook alle andere activiteiten tot 1 juni 2020 uitgesteld of gecanceld. Wel wordt iedere zondag vanuit de kerk in Ootmarsum om 10.00 uur een dienst uitgezonden zonder aanwezigheid van kerkgangers. Deze dienst kunt u rechtstreeks volgen – of op een later tijdstip beluisteren – via www.stiftsgemeente.nl. Tijdens deze diensten zal onze predikant – dominee Roel Kloosterziel (predikant van Ootmarsum èn de Protestantse Stiftsgemeente Weerselo) – regelmatig de voorganger zijn. Ook op vrijdag 10 april 2020 (Goede Vrijdag) zal er om 19.30 uur een dienst worden uitgezonden. Als u vragen hebt, of behoefte aan een gesprek, kan contact worden opgenomen met onze predikant (e-mail: kloos442@planet.nl of telefoonnummer 0541 299387 / 06 13758043). Natuurlijk kunt u ook de andere leden van de kerkenraad bellen voor vragen of zo maar even een gesprekje (zie voor e-mail adressen en telefoonnummers het kerkenwerkboekje). Voor algemene vragen kunt u mailen naar info@stiftsgemeente.nl.

Stiftskerk dagelijks geopend van 10.00-17.00 uur

De Stiftskerk is wel iedere dag geopend van 10.00 – 17.00 uur voor wie graag even in alle rust een moment van bezinning wil.

Luiden klok Stiftskerk op woensdagavond van 19.00-19.15 uur

Als teken van hoop en troost – als signaal van respect voor alle mensen die werken in de hulpverlening en om mensen met elkaar te verbinden – worden elke woensdagavond (8, 15, 22 en 29 april 2020) van 19.00-19.15 uur de klokken van hoop geluid!

Informatie Wilt u meer weten over de Protestantse Stiftsgemeente Weerselo kijk dan op www.stiftsgemeente.nl

Paasdagen 2020

Omdat we door het heersende coronavirus zo veel mogelijk thuis moeten blijven zullen de komende Paasdagen heel anders zijn dan we ons hadden voorgesteld. Toch wenst de kerkenraad van de Protestantse Stiftsgemeente Weerselo iedereen

Gezegende Paasdagen !