Vanuit heel de Protestantse Kerk in Nederland sturen gemeenteleden ook dit jaar weer een Paasgroet aan gevangenen in binnen- en buitenland. Het is altijd een feestelijk moment als deze kaarten worden uitgedeeld in de gevangenissen. Een paasgroet doet goed. Ontvangers realiseren zich dat er aan hen gedacht wordt en dat er mensen zijn die zich inleven in hun situatie. In 2021 is het thema ‘Verbonden’. Verbonden met elkaar en de opgestane Heer! Het is goed om de boodschap van Pasen elk jaar opnieuw door te geven. Ook al zijn er momenteel geen diensten met kerkgangers in de Stiftskerk (alleen online diensten), als Stiftsgemeente willen we toch meedoen aan de Paasgroetenactie. Als u ook mee wilt doen, kunt u ons mailen of bellen en aangeven hoeveel kaarten wij voor u mogen versturen. We versturen dubbele kaarten naar Nederlandse gevangenen. Eén voor de gedetineerde zelf en een kaart met postzegel erop die de ontvanger kan versturen naar een familielid of bekende. Zo blijven ook zij verbonden met anderen. De kaarten kosten €1,50 per stuk (inclusief verzending en etra postzegel op de dubbele kaart). U kunt het bedrag overmaken op mijn bankrekening. Ook kunt u de tekst die ik namens u op de kaart(en) mag schrijven doorgeven. Uw adres wordt niet vermeld op de kaart. Graag bestellen vóór 3 maart 2021. Wilt u meer weten over de actie, kijk dan hier.

Namens de ZWO-commissie:

Ina Bilman, tel: 0541-661930, mail: inabilman@hotmail.com – Bankrekening: NL24 RABO 03 09 94 28 750 t.n.v. I. Bilman-Tuller.